Ponieważ gdziekolwiek nie spojrzę, nikt nie odzywa się, ani słowem, na temat nowej wiosennej ramówki, postanowiłam napisać kilka zdań, co gdzie i kiedy 🙂 Oczywiście wybaczcie wypowiedź pełną subiektywizmu, ale wybiorę tylko, według mnie najbardziej interesujące anime. wszelkie informacje pochodzą z myanimelist.net.

„Ozuma”  – 16.03. – 20.04 2012

Opis:”podwyższone promieniowanie słoneczne zniszczyło środowisko ziemskie, a także liczba urodzeń ludzi drastycznie spadła. Rząd kontroluje społeczeństwo przy pomocy armii sklonowanych żołnierzy zwanych „Idealne dzieci” (Ideal children) (IC). Sam Colin jest handlarzem, ratuje piękną May’ę, która jest ścigana przez Thesaurus’a – korpus IC. Sam daje jej schronienie w jego statku handlowym, jednakże zostają oni otoczeni przez Thesaurus’a. ”

* Niestety mi si-fi nigdy szczególnie nie leżało, więc nie ruszę tego. Sezonu raczej to anime nie zawojuje, ale fanom gatunku może się spodoba

„Phi Brain: Kami no Puzzle 2” – 08.04.12

„Druga Seria Phi Brain: Kami no Puzzle. Kaito Daimon mógłby być zwyczajnym uczniem, gdyby nie fakt, że jest „demonem” w rozwiązywaniu układanek.  ”

*Nie oglądałam pierwszej serii, ale mimo wszystko muszę ją nadrobić i zobaczyć, bo anime wydaje się bardzo interesujące.

„Kimi to Boku. 2” – kwiecień 2012

„Druga seria Kimi to Boku. Historia obraca się wokół 4 nastolatków – dobrze wyglądających bliżniaków – Yuuta i Yuuki Asaba, zniewieściałego Shun’a Matsuoka, oraz przewodniczącego Kaname Tsuahara – znają się od wczesnego dzieciństwa. Nie są oni koniecznie dobrymi, albo złymi przyjaciółmi(to zdanie nie ma dla mnie sensu ;]), kontynuują bujanie się w liceum. Pół japoński student Chizuru Tachibana dołącza do grona znajomych. Komedia o codziennym życiu nastolatków.  ”

* Ja dla mnie K-ON  w męskim gronie, czyli anime o dupie maryny 🙂

Hyouka” – 23.04.12

„Oreki Hotaro uczeń liceum, który zawsze zachowuje się biernie. Pewnego dnia dołącza do „Koten Bu (Klub literatury klasycznej? )” poleconego mu przez jego starszą siostrę.  Poznaje tam Chitande Eru, Fukube Satoshi i Ibare Mayaka (Chyba przestanę próbować odmieniać:)) Zaczynają prowadzić śledztwo, które miało miejsce 33 lata temu. Podpowiedzi do tej zagadki są pogrzebane w starej kolekcji prac dawnego członka Koten Klubu. Kolekcja jest zatytuowana „Hyouka””

*noooo i tu zapowiada się naprawdę coś ciekawego, zacieram już łapki. Tylko to anime już naprawdę przypomina mi graficznie K-ON.  Czarnowłosa dziewczynka wygląda identycznie jak Mio. Ale połączenie takiej grafiki i mystery to coś wspaniałego  🙂  Mam nadzieję, że będzie mroczne.

„Sankarea” – Kwiecień 2012

„Furuya ma obsesje na punkcie zombi. olecjonuje każde figurki, ogląda każde filmy, gra w każde gry z nimi, jest nawet zainteresowany zombi dziewczynami. Kiedy umiera jego kot, Furuya próbuje go przywrócić do żywych używając starożytnej, okultystycznej księgi, którą kupił w sklepie.  Ale co się zdarzy kiedy widzi szkolną idolkę, która zbliża się do miejsca gdzie on kombinował z życiem jego kota(albo i nie życiem), życząc sobie śmierci i ponownego narodzenia jako inna osoba?”

* i Bummm.. ciekawie zapowiadające się anime, ale jednak jedna metka mnie drapie „ecchi”. Nie wiem czy mam ochotę oglądać majtki powyższej niewiasty, ale spróbuję 🙂 Temat zombi może być naprawdę interesujący, jeżeli nie przegną z tym ecchi. Na pewno obejrzę.

„Tasogare Otome x Amnesia” – kwiecień 2012

„Historia ma miejsce w prywatnej akademii, nawiedzanej przez duchy. włączając w to  ducha o imieniu Yuuko. Z jakiegoś tajemniczego powodu, pierwszoroczniak Teiichi Niiya jest jedyną osobą, która widzi Yuuko. Dziewczyna (a raczej  duch) nie pamięta nic na temat jej śmierci, ani kto lub co było powodem jej zgonu. Tych dwoje tworzą klub i próbują się dowiedzieć więcej na temat śmierci Yuuko i innych tajemniczych spraw, dziejących się w szkole. ”

*taaadaaam! romasn, mystery, horror. Pięknie na to czekałam, mam nadzieje że mroczne chwile, ze łzami cisnącymi się do  mych oczu mam zapewnione:)) NIe mogę się już doczekać, jedno z najbardziej interesujących mnie pozycji tej wiosny !

„Hiiro no Kakera” – 6.03.12 – czyli mamy już przyjemność zobaczyć co to jest 🙂

„Główną bohaterką jest Tamaki, która odwiedza ponownie małą wioskę, którą pamięta z jej dzieciństwa. Spotyka tam nadnaturalne kreatury. Z opresji ratuje ją tajemniczy chłopak  . ”

*Reszty opisu nie chciało mi się nieudolnie tłumaczyć ;p Główna heroina lotna nie jest, a faceci przystojni, ale pewnie mega nuuudni! Podjerzdza mi tu jakoś Hakuouki. NIe wiem czy chce mi się męczyć tyko dla tych słodkich twarzyczek :)) No dobra, raz kozie śmierć, liczę na dużo fanserwisu. ❤

„Tsuritama”

„Yuki Sanada jest licealistą, który ma problemy z komunikacją z innymi ludźmi. nie ma ani jednego przyjaciela. Mieszka on na wyspie Enoshima z babcią. Pewnego dnia spotyka chłopca o imieniu Haru. Haru twierdzi że jest kosmitą i przyleciał na Ziemię powędkować….”

*hahauhahahahah normalnie obrazek napawa mnie ciepłymi emocjami, mimo metki „si-fi”. Mam naprawdę wielką ochotę obejrzeć to, jeżeli starczy mi czasu napewno zerknę i zobaczę to cudeńko 🙂

Tym oto dziwnym akcentem kończę moje dzisiejsze wypociny. Niestety nie wyczuwam w tym sezonie żadnego wielkiego hicioru, co mnie zasmuca.. Jednakże jest na czym zawiesić oko, panie i panowie będą mieli na co POPACZEĆ:) Kilka interesujących serii odnotowanych, może nie będzie aż tak nudno w tę wiosnę.

