witam  wszystkich!

Na  wstępie może przedstawię się. Mam na imię Ilona i jestem tegoroczną maturzystką. Ktoś może się zastanawiać czemu założyłam blog niecałe 2 miesiące przed maturą. Oczywiście, nie po to by marnować czas na wpisy, tylko po to by troszkę się odstresować przed jakże ważnymi egzaminami jakimi są testy maturalne, ale to nie jest jedyny powód. Od zawsze chciałam się podzielić moimi zainteresowaniami z innymi, a jako że moich znajomych średnio one obchodzą, to w mojej główce zrodził się pomysł na taki oto blog. Hmmm.. Może teraz czas uderzyć w stronę tematyki jaką się tu zajmę. Otóż początkowo miałam pisać wyłącznie o anime i mandze, jednakże będziecie mieli przyjemność, tu oto w tym miejscu, poczytać o kulturze azjatyckiej, nie tylko japońskiej, dramach wszelkiej maści, komiksach, książkach, czasami o ubraniach, ludziach, nowinkach ze świata i o wszystkim co mi przyjdzie na myśl, jednakże będzie to krążyło w około jednego wątku Japonii(Azji,Korei) – no dobra kilku. 🙂 Tak więc czegóż ja mogę życzyć wszystkim, którzy będą mieli przyjemność tu bywać? Na pewno inspirującej lektury, ale także byście mogli mnie odwiedzać jak najczęściej.

