Lato za pasem, ja już mam wakacje i odrobinę czasu na dłuższą notkę, więc postanowiłam zrobić spis anime zapowiadanych na lato 2012. Teraz przeżywam najgorszy czas w moim niedługim życiu, czyli czekam na wyniki matur więc muszę jakoś się zając by szybko mi minął ten miesiąc. Myślę, że osoby które chodzą nadal do szkoły, też czekaja na 29 czerwiec : ) Już chyba nadrobiłam wszytkie seriale, Vapmire Diaries, Gotowe na Wszytko itd. czekam tylko teraz na nowy sezon True Blood’a więc wreszczie przyszedł czas na bloga i anime 🙂 Tak więc miłej zabawy czytając co nam sie kroi na letni sezon anime 🙂  enjoy!
Pixiv Id 540104

Kono Naka ni Hitroi, Imouto ga Iru!

start: Lipiec 2012

gatunek: komedia, romans, seinen

Historia koncertuje się wokół Shougo Mikadono, syna zmarłego przemysłowego magnata. Zanim Shougo odziedziczy rodzinny majątek musi znaleźć koleżankę. Prenosi się do szkoły, w której będzie mógł spełnić warunek wyznaczony mu przez ojca. Odkrywa, że ma młodsza siostre, z którą został rozdzielony. Jednakże, nie wie jak ona wyglada, wie jedynie że uczęszcza do jego nowej szkoły.

Ilonek: Jakieś szkolne życie i obawy czy aby „koleżanka” nie jest siostrą. Może zerknę z nudów, ale nic ciekawego według mnie.

Moyashimon Returns

start: 6 lipiec 2012

gatunek: komedia

Druga seria Moyanshimon. Toyadasu Sawaki ma niezwykłą umiejętność : może porozumiewać sie z bakteriami i innymi mikroorganizmami.

Ilonek: 2 seria więc nawet nie obejrzę.

Natsuyuki Rendezvous

start: 6 lipiec 2012

gatunek: dramat, romans, josei

Hazuki zakochuje sie od pierwszego wejrzenia w wlaścicielce kwiaciarni – Rokka. Decyduje sie zatrudnić u niej, by móc zbliżyć sie do Rokka. Co sie stanie gdy Hazuki odkryje, że w jej mieszkańcem jej domu jest duch mężczyny o którym kobieta nie potrafi zapomnieć?

Ilonek: Nooo! kroi się fajny romans, duchy i miłość to coś w sam raz dla mnie na letnie nudne dni 🙂

Hagure Yuusha no Estetica

start: lipec 2012

gatunek: akcja, fantasy.

Historia opowiada o międzynarodowej organizacji Babel mającej za zadanie bronić młodych ludzi, którzy powrócili z innego świata. Do realnego świata z magicznego Areizaadom, świata miecza i szpady powraca dosyć kapryśny bohater Akatsuki, przyprowadzając ze sobą piękną córkę władcy demonów.

Ilonek: Może być całkiem możliwe, na pewno zerknę na pierwszy epizod, a potem to się okaże. Wielkich oczekiwań nie mam.

Sword art online

start: 24 czerwiec 2012

gatunek: akcja, przygodowy, fantasy, romans.

Głównym bohaterem Sword art online jest geniusz – programista Kazuto „Kirito” Kirigaya, który przekracza granice wirtualnego świata – gry Sword art (MMO). Stąd nie ma ucieczki dopóki gracz nie „wyczyści” gry, jednakże zwrot koniec gry oznacza śmierć danego gracza.

Ilonek: Na to anime czekam od dawna, na początku myślałam,że może to będzie jakiś thriller, mroczne anime. No, ale nie ma co narzekać 🙂 jestem pozytywnie nastawiona do tej pozycji .

Blood lad

start: lipiec 2012

gatunek: komedia, seinen

Staz jest wampirem, a także szefem części świata demonów. Nie jest zainteresowany ludzką krwią, a Japońską kulturą. Poznaje Fuyumi, japońską nastolatkę (no dziwne:) ) błąkająca sie po mieście demonów. Gdy Staz zajmuje sie intruzem, dziewczyna zostaje zabita i staje się duchem.  Wampir postanawia przywrócić ją do życia.

Ilonek: Przeczytałam kilka rozdziałów mangi no i bez fajerwerków, ciągle, wszędzie widzimy wampiry. Może to i dlatego nie podobało mi się aż tak bardzo?

Jinrui wa Suitai Shimashita

start : 1 lipiec 2012

gatunek: fantasy, seinen

Minęło kilka wieków, odkąd  ludzkie istoty zaczęły znikać z powody gwałtownego spadku liczby urodzeń. Wróżki  o wzroście 10 cm i wysokiej inteligencji prosperują najlepiej, cieszą się najlepszym dobrobytem na ziemi. „Stałem się sędzią polubownym „UN”  pomiędzy ludźmi i wróżkami oraz wróciłem do mojego rodzinnego miasta by pomoc dziadkowi. Myślałem, że moja praca nie będzie ciężka i odwiedziłem jedną z wróżek by się przywitać jednakże… „

Ilonek: To anime wydaje się być bardzo ciekawe, zastanawiająca jest tu rola  wróżek. Mam nadzieję, że będą sporo psociły 🙂

Koi to Senkyo to Chocolate

start: lipiec 2012

gatunek: dramat, romans.

Adaptacja gry dla dorosłych. Yuuki Oojima jest głownym bohaterem, uczęszczającym do ogromnej, prywatnej szkoły Takafuji o ponad 6,000 uczniów. Yuuki jest członkiem kucharskiego klubu, wraz z 7 innymi osobami, włączając w to jego przyjaciółkę Chisato Sumiyoshi. Leniwi członkowie, nie spędzają zbyt aktywnie czasu. Kiedy zaczynają się wybory na następnego przewodniczącego szkoły Yuuki postanawia wziąć udział i wystąpić ze swoją kandydaturą jak przeciwnik Satsuki Shinonome  by jego klub nie mógł być rozwiązany.

Ilona: adaptacja gry dla  dorosłych. tyle dla mnie wystarczy, nie ruszę tego.

Dakara Boku wa, H ga Dekinai.

start: lipiec 2012

gatunek: komedia, romans

Głównym bohaterem historii jest Kaga Ryosuke, który stracił jego „erotycznego ducha” (ecchi)  poprzez zawarcie kontraktu z piękną boginią śmierci Lisarah Restor. By móc go odzyskać nie ma wyboru jak tylko pomagać jej w poszukiwaniu „Singular Man”

Ilonek: Tu też za dużo nie mam do powiedzenia. niestety „ecchi spirit” odstrasza mnie skutecznie .

Arve Rezzle: Kikaijikake no Yoseitachi

start: lipiec 2012

gatunek: akcja, przygodowy, si -fi,  thriller, dramat.

Cyber bitwa. Rok 2022, wielu ludzi przenosi swoje umysły do cyber przestrzeni. Historia si -fi o chłopcu o imieniu Remu, który chce odzyskać dusze jego siostry, która zaginęła w internetowej sieci.

Ilonek: Mam nadzieję, że to będzie hicior! coś innego, nowego świeżego, bo wszędzie romanse, ecchi, komedie. noo napewno obejrzę! czekam na coś  mrocznego 🙂

Arcana Famiglia

start: lipiec 2012

gatunek: Romans

Historia koncentruje się w okół rodziny Arcana, samozwańczą organizacją posiadającą tajemnicze moce, która chroni małą wyspę Mediterranean przed piratami, obcymi krajami i innymi zagrożeniami. Jedyna córka głowy rodziny – Felicita w ciągu dwóch miesięcy wychodzi za mąż za następną głowę rodziny. Zwycięzca będzie wyłoniony w turnieju, w którym sama Feicita weźmie udział.

Ilonek: pierwsze skojarzenie „Katekyo Hitman Reborn”. w sumie mafii nie ma, ale cała otoczka rodziny jakoś tak przypomina mi to anime. nie wiem w sumie czemu. Obejrzę na pewno, bo liczę na troszkę, choć kapkę akcji.

Chouyaku Hyakuninisshu: Uta Koi.

start: 3 lipiec 2012

gatunek: historyczny, josei

Uta Koi  opowiada interpretację zbioru 100 romantycznych poematów Hyakuninisshu zebranych podczas Japońskiej ery Heian.

Ilonek : Jeżeli bardzo będe znudzona to obejrzę 🙂 chociaż jeżeli są to interpretacje poematów japońskich, to może być całkiem interesująco. chciałabym, żeby wkradło się odrobinę folkloru.

Kokoro Connect

start: lipiec 2012

gatunek: komedia, okruchy życia.

W szkolnym klubie kulturalnym pojawia się dziwny fenomen: każdy członek klubu zamienia się ciałem z innym.

Ilonek: takie supernatural K -ON

Binbougami ga!

start: lipiec 2012

gatunek: przygodowy,  komedia, fantasy.

Sakura Ichiko jest 16letnią dziewczyną posiadającą dostatek „Energii szczęścia”, która uszczęśliwia ludzi, jednakże zabierając całe szczęście z otocznia. Jest przyczyną zachwiania się równowagi energii świata. Z tego powodu staje się celem bogini ubóstwa Momiji, której celem jest odebranie Ichiko całej mocy i zwrócenie szczęścia na właściwe miejsce.

Ilonek: ooo zwykła koemdia, bez romansu może byś naprawdę odmożdzająca:) obowiązkowo zerknę.

Kyoukai Senjou no Horizon II

start: lipiec 2012

gatunek: akcja, fantasy.

Drugi sezon Kyoukai Senjou no Horizon.

Historia mieści się w odległej przyszłości, gdzie Japonia dzieli się na feudalne terytoria oraz jest podbita przez inne kraje. Znajduje się tu dryfujące miasto zwane Musashi. Wojna określająca losy świata zostanie przeprowadzona przez studentów Musashi.

Ilonek:  nie tknę z powodu nie znajomości  pierwszej serii.

To chyba wszystkie ciekawsze pozycje tego lata. Informacje zaczerpnęłam z myanimeist oraz z :

Mam nadzieję, że notka chociaż troszeczkę się przyda 🙂

